zaterdag 16 juli 2016

Blij maar.........

. . . . . . vooral heel dankbaar, dat onze oudste Uk na maanden weg voor z'n stage weer gezond en wel  thuis is. Heel dankbaar dat alles weer goed is gegaan, want wat is het een puinhoop in de wereld. Nu alweer 2 weken thuis en wat genieten we weer van elkaar, gister een uitnodiging van stage bedrijf en weer zo trots ze willen hem heel graag hebben als derde stuurman. Ik heb nog een aantal leuke collage's van paar dagen Vlieland met jongste Uk en dacht die laat ik toch nog maar even zien.

                         

                         

En dan nog een keer trots want donderdag moest jongste Uk afrijden voor autorijbewijs en Joeppie geslaagd zo happy. Heerlijk voor zelfvertrouwen, en zo fijn voor onze portemee. Als kids niet gingen roken en drinken kregen ze rijbewijs van ons, en dat stond ze wel aan dus nu is iedereen blij.

                        

                        

Op verschillende plaatsen in het bos kom je grote stukken glas tegen waar een mooi gedicht op staat.

                       

                       

Als je deze foto's zie begrijp je misschien helemaal waarom ik mijn hart verloren heb op Vlieland. Ja ik weet het er zijn heel veel mooie plekjes op deze aarde maar ik ben hier gewoon heel graag.

                      

                      

Vlieland ja daar ligt mijn hart, en ik ga er dan ook snel weer heen misschien deze zomervakantie al. En er staat aanpoten maar Vlieland is voor ons toch echt onthaasten en de vakantie begint voor ons al op de boot.

                     

                  Geniet van alles wat er op je pad komt, en geniet vooral ook van elkaar. 
                                                   Liefdevolle grote groet Petra.

8 opmerkingen:

  1. Vlieland... dar ben ik nog nooit geweest. Ook niet op Ameland en Schiermonnikoog. De eilanden staan al heel lang op mijn wensenlijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlieland... dar ben ik nog nooit geweest. Ook niet op Ameland en Schiermonnikoog. De eilanden staan al heel lang op mijn wensenlijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er nog nooit geweest...wieweet ooit...mooi je blg weer zo...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van Vlieland! Ik ben er ook ooit geweest, evenals op Schiermonnikoog en Ameland. De eilanden zijn prachtig!
    Fijn dat het zo goed met je kinderen gaat. Dat is toch wat je als ouder hoopt.
    En dat de oudste al een baan aangeboden heeft gekregen als vervolg op zijn stage, dat is toch super!
    Ga heerlijk de zomervakantie in en geniet!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's van Vlieland! En fijn dat de oudste al een baan aangeboden heeft gekregen. Dan ben je trots als moeder he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zoon meteen al werk heeft en de jongste z'n rijbewijs. En aan de collages te zien is het prachtig op Vlieland. Ik ben ook nog nooit op de eilanden geweest.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's van Vlieland!!!! En gefeliciteerd met de goede resultaten van je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra waar blijven je mooie foto's en verhalen?
    Lieve groet Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen