donderdag 10 maart 2011

ZON ?

Ik lees overal op de blogs dat het van dat prachtige weer was, maar afgelopen zondag zag het er bij ons zo uit op het strand en het was daarbij ijzig koud maar het leverde wel prachtige foto's op.  
En we hebben dan ook een heerlijke wandeling gemaakt.


Zeg nou zelf dit zijn toch prachtige foto's zo met die mooie lucht.


Dan wil ik jullie allemaal nog heel hartelijk bedanken voor de complimenten over de foto van 50 jaar terug en de felicitaties van het 50 jarig huwelijk van mijn ouders het is hart verwarmend om te lezen.
Dit is het voor nu een ieder een fijne dag en geniet van wat er op je pad komt.

Horizon vervuiling of toch niet?


Groetjes Petra.

12 opmerkingen:

  1. hoi dat was vast een mooie wandeling aan de foto`s te zien alleen niet warm met die koude wind mooie foto`s ben even uitgewaait haha ik hoop dat jullie het luek hebben gehad met het 50e feest ik denk het wel groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kan ik hier bij de warme kachel even genieten van jullie heerlijke uitwaai strandwandeling. Mooie foto's heb je gemaakt.
    Nog van harte gefeliciteerd met je ouders.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn inderdaad schitterende fotos! luchten zijn altijd bijzonder om te fotograferen.. altijd weer anders.. zelfs donkere wolken zijn dan mooi!
    lees net je ouders 50 jaar getrouwd waren, van harte gefeliciteerd!!

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel super mooie foto's Petra, ook zonder zon.

    Fijne dag
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke wandeling hebben jullie gehad, mooie foto's Petra!

    Lieve groetjes
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke strand foto's !!! geweldig mooi !! hele fijne dag ! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad bitterkoud, maar wel mooi...wij waren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al was de zon er niet, toch heb je er een prachtige reportage van gemaakt, mooi he dat strand en die zee, die missen we hier weleens.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig de foto's en die luchten zijn heel erg mooi. Dit is echt mijn weer om naar het strand te gaan, heerlijk uitwaaien. Ik hou niet van die overvolle zomerstranden.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dit geweldig mooie foto's zeg.
    Ik kom weinig aan het strand ...eigenlijk jammer.

    Ik wil je bedanken voor jouw tip betreffende de invulling van mijn zinken emmers. Zoveel reacties op gehad...ga hier absoluut een keuze uitmaken.
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Petra,
    Prachtige foto's. Ik ga graag een strandwandeling maken en dan het liefst bij ondergaande zon. Helaas hebben wij het strand niet naast de deur, maar bedankt dat ik een eindje met jou mee mocht wandelen.
    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je foto's,de natuur is zo mooi die maak ik ook graag
    Hier was het inderdaad lekker weer
    Wij hebben hier in het oosten geen strand,wel jammer hoor

    Dit weekend is beter he ?

    Geniet van je weekend
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen