donderdag 6 januari 2011

Het moet eerst erger wil het beter!!

Zo zag het er uit.


Let goed op de kleur van het hout!




Zelfgemaakte Fresco
Mooi handdoeken rek, ooit gekregen en door diegene gemaakt


 

En zo ziet het er nu uit!!


En ik hoop dat het er over een maand uitziet zoals ik het in mijn hoofd heb.
14 jaar terug hebben wij onze keuken geplaatst en het is nu echt tijd voor een op-fris-beurt.
Het donkerblauw en de groene kleur zullen zo blijven, en de "Perzikkleur" zal denk ik room-wit worden.
Over ongeveer één maand hebben we een jarige en dan wil ik klaar zijn.
Het gaat héél veel werk worden want we hebben héél veel hout.
Ik zal jullie van de ontwikkeling op de hoogte houden.






2 opmerkingen:

  1. Hoi Petra.

    Jij hebt nog wat te doen de komende tijd1
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Petra, jij neemt zo te lezen een flinke klus op je schouders, maar als het af is zul je er wel heel trots op zijn.
    Veel succes met je opknapbeurt.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen