donderdag 28 april 2011

t'blijft mooi!!!

 Hier nog wat foto's van ons paas weekend we zijn een wandeling wezen maken in het Wildrijk wat rond deze tijd bekend staat om zijn wilde bos hyacinten die nu in volle bloei staan. Het was mooi, maar jongste Uk zei op een gegeven moment (wat ik dacht) het is wel eentonig. Ik had ze in meer kleuren verwacht maar het was hoofdzakelijk blauw. En hier en daar wat andere bloemetjes maar toch genoten hoor.

   

Fluitekruid wat op springen staat het is z'n mooi bloemetje en dat voor gewoon onkruid.


Ook stonden er varens die zich prachtig uitrolden.

En we zijn nog door de bollenvelden gefietst en natuurlijk ff stoppen voor mooie plaatjes.

Gespeeld met het fototoestel voor scherp achter wazig.

Ik vind ze erg mooi geworden ga ze misschien wel op canvas laten drukken prachtig die kleuren. En nog wat foto's van een schitterende ochtend met zonsopkomst. Ook mooi voor een canvas ik vind ze prachtig.



Ik heb er nog veel meer hele mooie maar ik kan ze niet plaatsen ik krijg steeds de melding door sever geweigerd kan iemand me helpen wat doe ik fout, zo jammer want ze zijn zo mooi.  Bijna alweer weekend met Queensday in het vooruitzicht allemaal veel struin plezier en kom met mooie schatten thuis. 
Bedankt maar weer voor jullie lieve reacties groetjes Petra.    

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's Peet...oh die roze tulpen zo mooi !!!!.liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende foto's zeg!!
    Zo kan ik hier ook nog genieten van jullie prachtige bollen velden. Zo bijzonder die felle kleuren in ons landschap!
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi allemaal!!! moet je doen die tulpen op canvas laten drukken, heel mooi is dat!
    Die wilde boshyacint heb ik in de tuin, wist eerst de naam niet maar dankzij jullie reacties wel!
    Geen idee wat er mis kan zijn...maak een nieuwe post aan met de volgende foto's, lukt dat??
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jou foto's van de tulpen zijn ook heel mooi geworden.

    ja eerst kon ik ook niet meer als 4 foto's plaatsen, maar je moet gewoon twee keer opnieuw foto's plaatsen.

    fijne dag nog vandaag,

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's allemaal. De zonsopgang is ook geweldig.
    een lente groet,
    Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's,dat is genieten
    Ik heb het nog nooit gehad dat ik niet kon plaatsen en kan je dan ook niet helpen.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra
    Ivm. de nummertjes, ik woon dichtbij Lier de winkel is gevestigd in Lier maar je hebt er ook één in Antwerpen, als je me even een mail stuurt geef ik je de adressen door, wel snel zijn want ze hadden er niet zo heel veel meer en de dame dacht niet dat er nog meer binnen
    kwamen...chelleke1@skynet.be

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Petra:)
    Wat mooi al die foto's...maar kan me voorstellen dat "in echt" dat alles nog mooier was..alleen die geuren al, en het geluid van de vogels...
    PRACHTIG...
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie foto's,prachtig zijn de kleuren van die bollenvelden, maar de zonsopkomst vind ik echt subliem!!! bedankt voor het laten meegenieten,
    fijne avond en liefs van mij Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige fotos!! ohh die zonsopkomst.. zo mooi:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Petra, wat kun je dan genieten van al dat moois in de natuur. Het zijn echt mooie foto's geworden, thuis geniet je dan nog een keer na.

    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie zons
    ondergang prachtig !!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen