zaterdag 6 juni 2015

Weekend

Oohh wat ben ik blij dat het niet meer zo warm is, ik wil echt niet klagen maar zoals gister ik kan er niet tegen. Nu is het hier prachtig weer strak blauwe lucht, maar een fris windje heerlijk toeven buiten voor mij dan he. Mezelf even verwend ik kocht een prachtige bos pioenrozen, ware het niet dat de bloem  enkelbladig was maar het hart is fantasties.

                       

Ik heb het per dag gefotografeerd en het duurde best lang voor de eerste knop een beetje open kwam.
En als ik heel eerlijk ben vind ik de dubbele bloemen mooier, maar ik kon aan de knop echt niet zien of dit het geval was. Geniet er evengoed heel erg van hoor, ze zijn prachtig en ook de kleur helemaal top.

                       

In eerste instantie lijken de meeldraden er een beetje bij neer te hangen maar volgende dag ach kijk zelf maar.

                          

                                                          Wonderschoon toch ?
Dan heb ik nog een vraag voor een ieder die dit leest, ik ben op zoek naar twee jaren 60 rotan stoelen, waar ik dan z'n leuke schapenvacht in kan leggen lijkt me helemaal leuk voor op de veranda. Mocht je iemand weten of heb je ze zelf maar ben je ze zat, laat het me dan even weten. 

                     

Kocht nog een schattig blikje met zaadjes, en tekst past goed bij me stoelen vraag don't forget please.
Rest mij nog te melden om je een schitterend weekend te wensen, geniet van alles om je heen er is zoveel moois je moet het alleen wel willen zien. 

                                                       Een liefdevolle grote groet Petra.
    



6 opmerkingen:

  1. Ik kan ook niet tegen die hitte hoor, vandaag was veel fijner! Mooie bloemen! Je vroeg laatst nog naar dat postproject in Albanië. Meer info daarover vind je op de site bykris.nl
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook blij dat het weer normaal is met de temperatuur, terwijl er toch een lekkere zon is. De verschillen zijn dan in een dag ook veel te groot.
    Vorig jaar vergiste ik mij ook een keer met deze pioenroos, maar vond haar toch wel erg mooi!
    Een fijne zondag gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag best eerlijk zeggen dat het te warm was...dat is geen klagen, het is toch ook niet normaal, van 15 graden naar 34 (hierbij ons) ik vond het ook te warm en ben niet buiten geweest...net als vandaag is het prima...en gevulde pioenen zijn inderdaad mooier, volgende keer misschien vragen aan degene waar je ze gekocht hebt? Al is deze ook niet lelijk...De stoeltjes...haalt de buurvrouw hier altijd bij de kringloop...die hebben ze af en toe wel eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto's. de pioenrozen lijken wel kunstbloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch wel een mooie pioen hoor, er zijn echt veel verschillende! En wat een heerlijk weekend hebben we gehad met al die zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Petra, wat heb je weer mooie foto`s gemaakt. Je pioenrozen vind ik heel mooi, maar inderdaad vind ik de dubbelen ook mooier. Ik heb ze zondag ook gekregen voor mijn verjaardag, laat ik op mijn volgende blog wel zien. Ik wens je een fijne week en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen