woensdag 23 februari 2011

Award!!


Deze award kreeg ik van Michelle: http://indezevendehemel.blogspot.com/ lieve Michelle ik voel me zeer vereerd dat je me deze award heb gegeven. Maar sorry dat dit alles even duurde voordat ik dit erop heb gezet.(druk, druk, enz, enz.) maar ik ben er heel blij mee. Ik blog nog maar net en dan zo gewaardeerd worden dat is echt heel leuk. Moeilijk vind ik het wel om het door te geven er zijn zoveel leuke blogs.
 Maar toch ga ik er een paar uitkiezen en wel deze:

Haar blog is erg leuk en ook vind ik dat ze heel mooie foto's kan maken. 

Ook deze blog bezoek ik heel graag ook vanwege de prachtige foto's.

Deze blog ook zeker het bekijken waard.   

Maar heel eerlijk moet ik zeggen dat ik dit moeilijk blijft want er zijn zoveel leuke blogs.
Dus ik geef jullie in mijn hart allemaal een award.

1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar het blog of de persoon die je deze award
gaf (zie hierboven).
2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de award gewonnen hebben.
4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo'n bekende blogs.

Een fijne dag allemaal groetjes Petra, en iedereen nog heel erg bedankt voor de reacties op de wedstrijd van de FLL en spannend dat was het.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor, je blog is altijd heel gezellig dus je verdient het.

    Groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begrijp het hoor, tis moeilijk om door te geven, hé....maar het is jou gegund je hebt zo'n leuk, lief en gezellig blog en ik kom altijd graag bij je kijken, ik weet ook wat het is om druk druk druk bezig te zijn...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Petra, leuk he zo'n award. Ik vond het ook moeilijk om hem door te geven vind alles leuk!! Heb me bij je aangemeld, gezellig!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Petra, leuk toch een award. Ik ga zo even kijken bij de blogs die je award geeft.
    Fijne avond.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd,een award waard

    Dank je wel voor die van mij,ha ha
    Ik heb ze vandaag doorgegeven,sorry dat ik zo laat reageer
    Vind het heel moeilijk om hem door te geven
    gelukkig heb ik een keuze kunnen maken
    Ze zijn allemaal mooi hoor pfff wat moelijk

    Fijn weekend
    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Petra! Heel erg bedankt voor de award!! lekkere late reactie, was helemaal blij verrast.. :))

    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen