zondag 27 februari 2011

Nageaapt!!


Een beetje van "Stipje" en een beetje van  mezelf. Ik zag dit op de blog van Stipje en ik dacht dat wil ik ook maken bedankt voor de uitleg en dit is mijn resultaat. Ik heb mijn eigen draai er aan gegeven, met de spullen die ik op dat moment in huis had. Leuk om weer eens lekker creatief bezig te zijn, na al de drukte van de FLL.



Ook nog wat kaarten gemaakt.



En ik maakte nog een krans met echte voorjaars kleuren, hier heb ik wel wat spullen voor gekocht de vlinders en de vogelnestjes met eieren daar liep ik tegen aan bij de Action en de vlinders waren er in verschillende kleuren hier word ik zo blij van.
En de krans is echt leuk om te maken. Wil je weten hoe vraag me gerust.



Nog een hele fijne zondag zo met die regen misschien is dit iets waar je ook blij van word. 
Zal het ooit nog voorjaar worden buiten, ik heb het naar binnen gehaald. 


Groetjes Petra.

7 opmerkingen:

  1. Nou wat een mooie krans!!!....fijne zondag lieverd....geniet.....liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad gewoon het voorjaar naar binnen halen. Mooie kransen heb je gemaakt Petra, lekker he om zo creatief bezig te zijn. Daar kun je helemaal blij van worden.

    Fijne zondagmiddag,
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word ik dus vrolijk van, heerlijk om te zien, gewoon genieten. Wat leuk dat je zo inspiratie opdoet bij anderen!!

    Fijne dag verder, groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nee, daar word ik niet echt blij van...van die regen.

    Bij ons waait het ook nog behoorlij erbij,al met al behoorlijk koud. ik blijf maar lekker binnen zitten!

    Je krans is leuk,lekker voorjaar!

    Fijne week,groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he ziet er mooi uit leuk oom lekker te knutselen heerlijk mag het zelf ook altijd weer wat nieuws maken maar je moet het ook weer kwijt he groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    Bedankt voor je leuke reactie,en nog bedankt dat je mij gaat volgen.Een hele mooie krans !!!!
    IK kom zo wel en de lente sfeer.
    een fijne avond groet van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zien er geweldig uit, Petra heel mooi gemaakt en zo leuk met de versieringen!
    ook je kaartjes zijn heel lief.

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen